Školení

Aby se u vás každý zákazník cítil dobře

Školení prodejních dovedností a péče o zákazníka

Jsme posedlí péčí o zákazníka. Rádi se necháváme hýčkat, a ještě s větším zapálením učíme ostatní, jak získat spokojené zákazníky. Proto své zkušenosti sdílíme s klienty z nejrůznějších oborů. Proškolíme vaše zaměstnance, aby se pro perfektní klientský servis nadchli i oni.

— NASLOUCHÁME VÁM
Při úvodní schůzce si poslechneme informace o vašem oboru a očekávání.

— ŠKOLENÍ NA MÍRU
Podle vašich potřeb sestavíme optimální obsah školení.

— PREZENČNĚ I ONLINE
Prodejní dovednosti a péči o zákazníka školíme osobně i na dálku.

„Co odlišuje úspěšné prodejce od průměrných? Jejich vynikající komunikační dovednosti a schopnost empatie.“

Školení prodejního personálu

Rozvoj komunikačních a prodejních dovedností

Co odlišuje úspěšné prodejce od průměrných? Jejich vynikající komunikační dovednosti a schopnost empatie. Pomůžeme vám tyto dovednosti rozvinout, ale také si povíme, jak dělat up-selling a cross-selling a proč se jich nebát. Vyzkoušíme, kolik z toho, co je nám sdělováno, skutečně slyšíme a jak se (nejen) v prodejní komunikaci posunout na vyšší úroveň.

Mám zájem o rozvoj komunikačních a prodejních dovedností

Školení prodejního personálu

Naučte se prodávat různým typům zákazníků

Žádná prodejní strategie není univerzální. Vždy totiž záleží, kdo je vaším komunikačním partnerem. S jakými základními typy zákazníků se můžete setkat? A proč nabyté znalosti oceníte i mimo profesní sféru? Čeká nás řada modelových situací i cesta do hlubin vlastní duše.

Chci se naučit prodávat různým typům zákazníků

Školení prodejního personálu

Jak jednat s nespokojeným zákazníkem

Zákazníci, jejichž stížnost či reklamaci jste zvládli vyřešit k jejich spokojenosti, patří k těm nejloajálnějším. V emočně vypjatých minutách je možné hodně získat nebo ještě víc ztratit. Jak se na komunikaci s náročným zákazníkem připravit a co nepodcenit? I to si povíme.

Chci se naučit jednat s nespokojeným zákazníkem

Školení prodejního personálu

Jak prodávat luxusní zboží

Prodej luxusního zboží a služeb vyžaduje mnohem víc než jen dokonalé produktové znalosti a sofistikované prostředí. Z prodejních asistentů se stávají specializovaní poradci a ambasadoři. Jakou roli hraje visual merchandising a správná prezentace produktu? Jak by měl vypadat a komunikovat profesionál v oboru? Rozebereme podrobně specifika těchto prodejních transakcí i techniky, jak si tato pravidla přirozeně osvojit.

CHCI VĚDĚT VÍC O PRODEJI LUXUSNÍHO ZBOŽÍ

Školení vedoucích zaměstnanců

Jak motivovat prodejní tým

Povíme si, proč a jakým způsobem pracovat s týmem na denní bázi, jakými peněžními a nepeněžními formami lze zaměstnance motivovat nebo jak identifikovat a podpořit rozvojové potřeby jednotlivých kolegů.

Chci se naučit motivovat prodejní tým

Školení vedoucích zaměstnanců

Jak správně poskytovat zpětnou vazbu

Jak správně poskytnout zpětnou vazbu, aby se podstata sdělení neztratila mezi řádky? Naučíme se efektivně vést hodnotící pohovory, pravidelné one-one-one meetingy a mnohem víc.

Nenašli jste přesně to, co hledáte? Napište nám.

Cena školení

Každá zakázka je pro nás unikátní. Abychom dokázali určit cenu školení, musíme nejdříve zjistit, co přesně potřebujete. Setkat se můžeme osobně nebo klidně přes internet podle toho, co vám víc vyhovuje. Jakmile budeme mít potřebné informace, promyslíme optimální koncept školení a předložíme kalkulaci.