Mystery shopping

Zjistěte, jak se u vás zákazníci cítí

V Belfair děláme mystery shopping jinak. Díky metodice, kterou jsme vyvinuli na základě zkušeností z praxe, jsme schopni hodnotit pobočky skutečně konzistentně. Výstupy z mystery průzkumů jsou tak věcnější a eliminují specifické osobní preference. Specializujeme se zejména na projekty pro menší pobočkové sítě a online prostředí, kde výhody našeho přístupu nejlépe vyniknou.

— PROJEKT NA MÍRU
Každý mystery shopping je unikátní. Připravíme ho kompletně na míru přesně podle vašich potřeb a očekávání.

— ZKUŠENÍ TESTEŘI
Naši mystery shoppeři se umí pohybovat nejen v běžném, ale i luxusním prostředí. Působí proto velmi autenticky.

— PRAKTICKÉ VÝSTUPY
Neříkáme jen, co je dobře a co špatně. Zodpovědně navrhujeme konkrétní kroky, které účinně vylepší zákaznickou zkušenost.

ZJISTĚTE, JAK SE U VÁS ZÁKAZNÍCI CÍTÍ

Co všechno prozradí mystery shopping

Mystery shopping je metoda, při které kvalitu služeb hodnotí fiktivní zákazník podle předem odsouhlaseného scénáře a dotazníku. Získáte tak nezávislý pohled na fungování své provozovny a konkrétní podněty pro zlepšení.

MÁM ZÁJEM O MYSTERY SHOPPING

Mystery průzkum pro vás:

  • odhalí slabá místa zákaznického servisu,
  • vyhodnotí úroveň produktových znalostí vašich zaměstnanců,
  • zkontroluje dodržování dohodnutých prodejních postupů a interních pravidel,
  • popíše osobní interakci s vaším personálem,
  • posoudí vzhled prodejního místa, způsob prezentace zboží či úroveň poskytnuté služby,
  • detailně zanalyzuje celkový dojem z nákupu.

ZJISTĚTE, JAK SE U VÁS ZÁKAZNÍCI CÍTÍ

Čtyři podoby mystery průzkumů

Při prověřování kvality vašich zákaznických služeb se neomezujeme jen na klasickou osobní návštěvu pobočky. Stejně jako běžní zákazníci telefonujeme, posíláme dotazy e-mailem nebo přes sociální sítě a nakupujeme online. Jen tak pro vás získáme komplexní pohled na zákaznickou péči.

Pokud je však pro vás některá z oblastí obzvlášť důležitá, umíme jí dát přednost nebo se zaměříme výhradně na ni.

MÁM ZÁJEM O MYSTERY SHOPPING

Jeden zákazník řekne průměrně 15 lidem o špatné zákaznické zkušenosti (s dobrou se pochlubí průměrně jen 11). (Zdroj: Help Scout)

  • Při mystery shoppingu neboli mystery visit osobně navštívíme vaši kamennou provozovnu, kde uskutečníme testovací nákup nebo ohodnotíme nabízenou službu.
  • Mystery calling prověří, jak vaši zaměstnanci reagují na telefonické dotazy.
  • Mystery mailing zkontroluje, jakou kvalitu má firemní e-mailová komunikace nebo odpovědi na soukromé zprávy na sociálních sítích.
  • Během online mystery shoppingu nakoupíme přes váš e-shop a podáme vám detailní zpětnou vazbu o celém procesu včetně toho, jak se choval kurýr.

ZJISTĚTE, JAK SE U VÁS ZÁKAZNÍCI CÍTÍ

Jak spolupráce probíhá?

Při své první schůzce si budeme povídat o vašem podnikání, pobočkové síti a očekávaném přínosu mystery shoppingu. Na základě těchto informací pro vás sestavíme dotazník, který si společně odsouhlasíme.

Do vašich provozoven pak vyšleme autentické mystery shoppery, kteří se umí v daném prostředí přirozeně pohybovat a nabídnou relevantní zpětnou vazbu.

Součástí zpracovaného výstupu bude i konkrétní doporučení dalších kroků. Pokud odhalíme slabiny, můžeme na nich zapracovat např. vhodně zvoleným školením.

MÁM ZÁJEM O MYSTERY SHOPPING

%

Až 80 % lidí na dotaz prodavačů odpoví, že se přišli "jen podívat". (zdroj: mspa-americas.org). umí váš personál využít potenciál a proměnit procházejícího zákazníka v nakupujícího?

Kolik stojí mystery shopping

Ceny před vámi netajíme. Jen pro nás neexistuje univerzální cena, kterou bychom mohli s klidným svědomím napsat na web. Každá zakázka je totiž jedinečná. Kalkulaci vám rádi zašleme poté, co spolu probereme vaši základní představu, počet navštívených provozoven, strukturu dotazníku, formu požadovaného výstupu apod.