CHYBA, KTERÁ VÁS STOJÍ MILIONY — Belfair %

Denně vidím malé podniky i mezinárodní retailové řetězce dělat obrovskou chybu, která je stojí miliony korun. Děláte ji také?

Tyto firmy se příliš (nebo výhradně) soustředí na horní patro prodejního trychtýře. Vynaloží čas, energii a obrovské sumy na marketing a přilákání návštěvníků do prodejny. Jenže marketing je jako vaše fotka na Tinderu. Pro začátek dobré, ale co dál?

Zákazníka musíte k nákupu kultivovat. A to trvá i více návštěv. Přemýšlejte o vašich potenciálních klientech jako o rande naslepo. Pravděpodobně jste je už něčím zaujali, ale ještě není „ruka v rukávu“. Je to právě zákaznická zkušenost z kamenných provozoven, která rozhoduje o naší loajalitě ke značce. Důvodem je emoce, kterou si odnášíme z osobní interakce. Ze setkání s vašimi zaměstnanci. Protože ti jsou pro nás, zákazníky, ztělesněním vaší značky. Není to ani logo, ani krásné responzivní webové stránky nebo líbivý feed na Instagramu.

Kromě reklamy je proto potřeba pracovat na dobrém servisu a personalizovaném přístupu. Bez těchto kroků nejen devalvujete původní náklady na marketing, ale připravujete se o vyšší tržby.